فرمانده سپاه شهرستان دیلم:

 دانش آموزان دختر دیلمی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند

فرمانده سپاه شهرستان دیلم گفت: ۲۵۰ دانش آموز دختر از شهرستان دیلم با ۵ دستگاه اتوبوس راهی مناطق عملیاتی جنوب کشور می شوند.
کد خبر: ۹۵۶۰۳۲۵
|
۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰

به گزارش خبرنگار بسیج از دیلم، سرهنگ سلیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خصوص اعزام  دانش آموزان دختر به اردوی راهیان نور اظهار داشت: در این مرحله با حمایت مسئولان شهرستان، امروز ۲۵۰ دانش آموز دختر با ۵ دستگاه اتوبوس راهی سرزمین های نور می‌شوند.

سلیمی گفت: دانش آموزان به مدت سه روز از مناطق عملیاتی دهلاویه، فکه، خرمشهر، شلمچه، اروندکنار و معراج شهدا بازدید خواهند کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه دیلم گفت: اردوی راهیان نور یکی از اردو‌های مهم برای آشنایی دانش آموزان با رشادت‌ها و حماسه افرینی شهدای هشت سال دفاع مقدس است که با هدف ترویج روحیه ایثار وشهادت در میان نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: اردوی راهیان نور فرصت مناسبی برای آشنایی دانش آموزان با فرهنگ ایثار، مقاومت و حماسه آفرینی‌های جوانانی است که دفاع از عزت و آزادگی و تمامیت ارضی کشور را به دنیای مادی ترجیح دادند.

سلیمی با بیان اینکه این دانش آموزان درمدت سه روز از مناطق مختلف عملیاتی بازدید خواهند کرد، افزود: در طول سفر و درمناطق عملیاتی، روایانی که همراه کاروان راهیان نور حضور دارند به تشریح عملیات‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس خواهند پرداخت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار